söndag 11 oktober 2015

Box 70

Det har nu gått några timmar men jag är fortfarande darrig och lätt blåslagen!
Jag kom ensam till passet. Min parkompis hade fått förhinder. Eftersom jag var ensam så fick jag köra med ledarna! Längst fram mitt i blickpunkten! Hade liksom tänkt prova på detta nya pass och typ stå längst bak i lokalen men neherå. Höll på att kräkas ett flertal gånger men jag klarade mig ifrån det. Det var svinjobbigt men jag kommer att gå igen! För kul var det!

Tror inte jag skrev något om mitt senaste biopsisvar? Det visade på förekomst av HPV relaterade cellförändringar men det skulle inte göras något i nuläget OCH jag skulle inte bli orolig så det är jag inte. Tränar nu på för att bli frisk och stark. Det är den bästa drivkraften som finns!

Har en spännande vecka framför mig...!

Kram kram




Inga kommentarer: